<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8617011942676868983\x26blogName\x3dnurul+eydayah+unly\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://nuruleyda61.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://nuruleyda61.blogspot.com/\x26vt\x3d778829828113408650', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Saturday 11 January 2014

♥ Pada Pukul 11:22 AM

Harinilah penentunya :D aku balik Johor harini :') okeyhh cantik. hurmm, dia nak pergi mana sebenarnya ekk ? Aku belajar dekat sini je sebab aku fikir dia :/ tapi ntah dia ? Hurmm, biarlah ~ mula mula memang aku tefikir nak belajar jauh tapi bukan Johor. Nampaknya mak abah bukannya bagi pun. Dia kata kalau aku belajar dekat dalam Johor ni senang nak pantau ?? WTF ? Aku pandailah jaga diri akku nii. Bukannya nanti aku belajar sendiri, kawankan ada :') new friend ;') hurmm, mula mula dia cakap dia akan belajar dekat sini, okeyhlahkan and aku terfikir nak belajar sama dengan dia tapi nampknya tak tercapai apa yang aku impikan :') takpalah ~ sedih aku dibuatnya :'( dan selamanya aku tetap sedih. Kalau macam tuu aku nak belajar dekat luar negaralah, boleh tak ?? Padan muka dia xD haha ! Tak baiklah ~ hurmm, biarlah dia. Nnti selama 2 tahunlah aku tak jumpa dia :/ hurmm ~ okeyhhlah tengah sedih ni, byep ! mmuuaahh !

♥ And did I tell you that I love you tonight
19:29
0 commented

♥ Blissed Lover ;

    Jasmne (:
    Eighteen
    Capricorn
    27 Dec'88

♥ Pretty Moments

♥ Thank you

♥ Past rawr-ing